Alla inlägg under mars 2012

Av Cecilia Johansson - 31 mars 2012 19:19

  Hejsan svejsan! Nu är jag hos mina gudföreldrar i Kullavik  . Vi har jätte roligt. Vi har påsk pysslat och cyklat.

Nu har vi precis ätit kvällsmat (kyckling). Det var jätte gott. Nu ska vi snart titta på gladiatorena. Tilde och mina gudföreldrars dotter leker med små älv figurer. De värkar ha roligt. Jag måste tyvärr sluta skriva nu.....   

Tack och hej leverpastej!

Av Cecilia Johansson - 29 mars 2012 15:52

Min klasskompis frågade mig vad jag tyckte om. Så jag ska svara på det:

Jag tycker om att spela fotboll och att dansa. Jag är också intresserad av skridskoåkning. Jag är inte med i någon klubb eller så, men jag tycker om det endå. Jag gillar att blogga också så klart!

Sedan är det nog inte jätte mycket mer....Jo! försseten älskar jag att cykla. Det är kul.

   


Av Cecilia Johansson - 28 mars 2012 16:23

Hej! Nu har jag haft min temadag som ni vet. Vi har visat upp filmen och det kändes rätt bra. Det känns som att den här dagen har gott jätte fort. Är precis klar med veckans läxa. SÅÅÅÅÅÅ skönt! 

Ha det bra alla som läser min blogg!

 

Av Cecilia Johansson - 28 mars 2012 07:31

Tjenare! Idag ska jag ha temadag. Vi har gjort en film som vi ska visa upp för hela skolan!

Pinsamt och pirrit. Ha det härligt! Kram Cissi

  

    

Av Cecilia Johansson - 27 mars 2012 18:18

Hejsan igen! Idag har jag hängt med en kompis. Det har varit JÄÄÄÄÄÄTTE varmt idag. Typ 18 grader! Jag har haft huvudvärk nästan hela dagen, men nu känns det bättre. Ikväll ska vi äta grillat! mmmmm..............  

Jag ska sälja majblommor i år. Är det någon mer som ska göra det? 

Ha det super! Kram cissi 


Av Cecilia Johansson - 26 mars 2012 20:05

 Det här är första gången jag bloggar, men jag tror att det kommer gå bra. Jag har i alla fall ett tips på en grym bok. Den finns att låna på bibliotek och heter Rum 213. Det handlar om en flicka som åker på läger och lär känna två tjejer vid namn Meja och Bea. Under nätterna händer det mystiska saker och snart märker de att det finns ett spöke som ligger bakom stölderna  .........Författaren heter Ingelin Angerborn. Om du har läst den eller är sugen på att göra det, får du gärna skriva vad du tycker om den. /Kram cissi  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Cecilia och är
13 år gammal. Det här är min blogg. Jag hoppas att ni kikar in här ibland!:)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggen?
 fantastisk
 underbar
 bra
 okej
 nja...
 inte så bra
 dålig
 hemsk

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards