Alla inlägg under september 2012

Av Cecilia Johansson - 24 september 2012 07:24

Hej! nu var det ett tag sedan vi var på vikingagården. det var faktiskt riktigt roligt.  

vi hade inte så mycket problem med regnet heller.  

vi fick baka,laga soppa  ,rensa fisk,göra ost och göra smör .sedan fick vi testa att göra egna runor.vi ristade våra namn.

jag börjar snart.har musik-prov. HJÄLP!  

Av Cecilia Johansson - 20 september 2012 07:24

 Hej! Nu är det snart dags att GÅ till vikingagården.det ÖSREGNAR! Jag vill inte dit idag!  

Hoppas att det blir buss istället för att gå. Ja,ja min otursdag är över i alla fall.det är ju bra.

Vi ska ha matsäck också. Jag har pannkakor med sylt. mums...  

Vi får väl hoppas att vi överlever.Det gör vi nog.

Ha det bra! Kram cissi



Av Cecilia Johansson - 19 september 2012 07:22

hej! Idag är det min otursdag. jag har haft otur hela morgonen. jag hoppas att det inte blir flera skador...

ja,ja. jag ska ha jympa idag,jag känner inte alls för det. Föressten spillde jag filmjölk över hela träningoverallen i morse. Nu kommer jag att stinka sur fil på idrotten. Hoppas att det blir en bra dag för er.  

Imorgon ska vi till vikingagården och se hur de levde förritiden.  Det ska bli kul.


  

Av Cecilia Johansson - 18 september 2012 20:43

    

Av Cecilia Johansson - 18 september 2012 07:17

Hej alla! Det har blivit lite konstigt med frågan.

Det var bara 3 stycken som svarade, och det blev 3 stycken olika djur.  

I alla fall. Dom djuren är  katt, hund och tiger.  puss och kram cissi!   

Av Cecilia Johansson - 12 september 2012 13:26

Hej alla! idag är jag sjuk. Tråkigt. Jag skulle ha sprungit skoljoggen i dag men det blev inte av.

föressten så behövs det fler som svarar på frågan! snälla,snälla svara! puss och kram Cissi.

Av Cecilia Johansson - 9 september 2012 14:55

Hej alla! jag ska sälja jultidningar i år. är det någon annan som ska det?

Jag ska sälja med lill-syrran. jag vill att alla som ser inlägget svarar på frågan här nedanför:

Vilket är ditt favorit djur?

Skriv svaret som kommentar. om cirka en vecka så skriver jag vilket djur som är mest populärt.

ha det mysigt! Kram cissi.

PS: är det någon som undrar något om röstningen så är det bara att fråga på.  



Presentation


Hej jag heter Cecilia och är
13 år gammal. Det här är min blogg. Jag hoppas att ni kikar in här ibland!:)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggen?
 fantastisk
 underbar
 bra
 okej
 nja...
 inte så bra
 dålig
 hemsk

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards