Alla inlägg under november 2013

Av Cecilia Johansson - 30 november 2013 20:37

HEj! Har precis varit ute och haft snöbollskrig. SNÖBOLLSKRIG!!!!!!!

Japp, du hörde rätt. Här finns fullt med snö.

Efter bakning av lussebullar & pepparkakor så börjar jag faktiskt komma in i julstämningen lite. :)

Jag vill önska alla en glad första advent med en liten tävling;


Den första som kommenterar "tomte" i detta inlägget kommer att få en bild utlaggd där jag gör min knäppaste grimas, utlaggd speciellt till han/hon, där det står "god jul Kalle" t.ex


det samma gäller för den andra som kommenterar "tomte" i detta inlägget, den personen kommer också att få ett inlägg speciellt för han/hon med en bild på en lyckotomte. Den tredje som kommenterar kommer att få utlaggd en bild på en tvåhövdad orm. (också speciellt för han/hon.) :D


Samma gäller för alla alltså ;)

börja kommentera & ha en glad 1: advent! kram cissifnissi

Av Cecilia Johansson - 15 november 2013 07:28

hej! har varit hos mormor ochb firat nu.

Fick lite olika spännande grejor :)

Det var inte så mycket att skriva om, vi åt tårta, öppnade presenter, tittade på program om björnar och åkte hem igen

xD Det var roligt i alla fall

 KRAM!   

Presentation


Hej jag heter Cecilia och är
13 år gammal. Det här är min blogg. Jag hoppas att ni kikar in här ibland!:)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggen?
 fantastisk
 underbar
 bra
 okej
 nja...
 inte så bra
 dålig
 hemsk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards