Alla inlägg under april 2012

Av Cecilia Johansson - 30 april 2012 13:27

Hej igen! Nu är jag i småland och hälsar på min faromor farfar. Vi har precis ätit lunch. Det var jätte gott. 

Pappa var ute och sprang nyss. Nu är han skadad  . Två veckor innan göteborgsvarvet! Stackars pappa  . Han fick låna farmors gamla kryckor  . Jag har nog inte så mycket mer att säga nu.....

Ha det bra!

 

Av Cecilia Johansson - 25 april 2012 07:16

 Hej alla! Jag har inte riktigt fått in några bilder till bloggen än, men jag ska få hjälp med det. Då blir det lite roligare att läsa den. I söndags var jag på min systers simtävling  . Hon vann!    Det var faktiskt riktigt roligt att titta på  . Efter det åkte jag och min kompis och åt pizza.  

PS: God pizza......

Ha det väl sa en säl!    

Av Cecilia Johansson - 23 april 2012 07:52

 Hej allihopa! Jag har inte skrivit på länge nu, jag har haft fullt upp. Jag blev i alla fall jätte nöjd med min nya hårfärg. Nu är jag pirrig för en annan sak istället. Min dansuppvisning. Snart ska vi till Mallis också! Det ska bli jätte kul! Ha det grymt!  

Av Cecilia Johansson - 13 april 2012 08:09

Hej alla! Idag ska jag färja håret! Pirrit... Just på fredag den trettonde! Det är därför jag är så orolig för attdet blir dåligt........ Men det blir nog bra.   

Ha det bra! Kram Cissi

Av Cecilia Johansson - 9 april 2012 20:01

Hej alla! Idag har jag varit på frölunda torg och shoppat. Jag köpte en ljusstake och en hårborste som var jätte bra!

Nu har jag precis varit på säsongens första fotbolls träning. Det var faktiskt väldigt roligt. Ha det bra! Kram Cissi  

Av Cecilia Johansson - 5 april 2012 17:29

Hejsan svejsan! Visst är det härligt att det snart är påsk. Är det någon som ska påska?

Jag har för resten fått reda på att det kommer att komma ut en Ice age 4 i sommar!

Ha en skön påsk! Kram Cissi

Av Cecilia Johansson - 1 april 2012 12:38

Hej alla! Jag är kvar i Kullavik och har precis ätit lunch. Jag har varit vid havet och cyklat. Det var väl rätt okej. Jag ska snart ta och åka hem.

 Mina gudföreldrars son ska på barnkalas hos två tjejer  . Jag hoppas att han får det roligt.

Bye bye sa en haj! Ha det bra och luras mycket!  

Presentation


Hej jag heter Cecilia och är
13 år gammal. Det här är min blogg. Jag hoppas att ni kikar in här ibland!:)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggen?
 fantastisk
 underbar
 bra
 okej
 nja...
 inte så bra
 dålig
 hemsk

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards