Alla inlägg under september 2013

Av Cecilia Johansson - 23 september 2013 17:38

1. Starta din iPhone och klicka på inställningar.

2. Leta upp knappen "allmänt" och klicka på den.

3. Där ser du en knapp med texten "programuppdatering" klicka på den.

4. Längst ner på skärmen finns nu en knapp där det står "hämta uppdatering" eller något liknande. Klicka där.

5. Vänta...vänta...vänta...vänta...

6. Väntat klart? Då så! Nu kommer det komma några frågor som du får svara på.

7. Nu kan det komma lite mer väntan........

8. Klart!! Bara att börja pilla!

PS: uppdateringen finns BARA till iPhone.

Tack för att du tittade in, fortsätt gärna med det! Kram! :D

Av Cecilia Johansson - 3 september 2013 18:41

Hej! Skriver det här för att hälsa tilldom som faktiskt läser min blogg:

hej mormor, Tilde, conne, mamma, pappa och Amanda. Det är ni jaag vet läser den ibland i alla fall. Har inte riktigt kommit igång med skkolan än, har varit sjuk en vecka. Men det är ändå lite skönt att komma igång igen. Tacohej! (vet att jag har användt den innan, men den är lite bra ändå  )

Presentation


Hej jag heter Cecilia och är
13 år gammal. Det här är min blogg. Jag hoppas att ni kikar in här ibland!:)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggen?
 fantastisk
 underbar
 bra
 okej
 nja...
 inte så bra
 dålig
 hemsk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards