Alla inlägg under oktober 2012

Av Cecilia Johansson - 28 oktober 2012 20:38

Hej! Nu är det höstlov. Så gött!!! Feels like an angel!   Idag var vi och bowlade.   Jag kom sist. Inte någon strike eller spare på hela rundan. Det är så skönt att inte ha några läxor på en hel vecka. På fredag planerar familjen att gå på bio också.   Vi ska kanske se hotell Transylvanian. Snart ska vi till min mormor. Vi ska julpyssla och baka pepparkakor. Nu har jag inte så mer att skriva om. Så hej då!  

Av Cecilia Johansson - 23 oktober 2012 07:26

Idag ska jag ha akrobatik för sista gången. Skönt, det var inte så kul...  

dag är det fotbollsträning också. Ska titta på Airbuddies idag. (film)   Den är nog bra.

ja,ja jag har inte så mycket mer att skriva om nu.

Puss och kram!    

Av Cecilia Johansson - 11 oktober 2012 15:22

Hej alla! Idag är det min födelsedag! Jippie!!!  

Jag fick lego, en kam, hårnålar, kläder, en kaktus, sims 3 husdjur och en nagelfil.   

Jag bjöd på kokos-kakor i skolan idag också.   Det tyckte nästan alla var gott. Jag var på besök på ica i nödinge med

klassen idag. Det var inte så kul... Vi pratade bara om grönsaker.   ja,ja



ha det bra! Kram Cissi!   



Av Cecilia Johansson - 9 oktober 2012 07:20

Hej alla! Idag är det Tisdag igen. Idag ska jag ha akrobatik i skolan. Det är lite spännande. Det ska komma två stycken från en cirkus och träna med oss  . Hoppas att jag inte kommer hem med kryckor...   

ja,ja. Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Det blev inte så mycket denna gången...


Taco hej!    

Av Cecilia Johansson - 5 oktober 2012 07:19

Hej igen! Idag är det fredag jippie!  Ikväll blir det mys! Imorgon kommer mormor också.då blir det våffle-tårta  

det ska bli jätte gott. Hoppas jag... Jag har ju aldrig smakat... Idag är det läx förhör också, på matte, svenska, engelska och so.  

På Torsdag ska våran klass till ICA på besök. Det är på min födelsedag. Hoppas att det blir roligt. Jag skriver mer om det då. Ha det bra! Kram cissi.  



Av Cecilia Johansson - 4 oktober 2012 20:12

Hej! Idag är det kanelbullens dag. Vi har precis bakat nu och ska snart provsmaka. Hoppas att det blir gott. Det fick bli vaniljbullar istället för kanelbullarna. Det är mycket godare. Idag har vi haft friluftsdag på Kongevi. Det var inte så kul...

Det ösregnade, blixtrade och åskade. Ha det kuligt! Kram!     Nu är det bara 5 dagar kvar till födelsedagen...


 

Av Cecilia Johansson - 2 oktober 2012 07:24

Hej alla! idag är det bara nio dagar kvar tills jag fyller år!jag längtar sååååå mycket!       

På lördag kommer min mormor och grattar mig.

Jag har köpt en jätte häftig skrivbok också.det ser ut som den är gjord av bark.det är coolt...

jag kan lägga upp en bild på den.om jag kommer ihåg.jag har ju inte så bra minne... jaja.nu är det snart dags för skolan igen.har profil   

 hej då apor!  MVH.cissi 

Presentation


Hej jag heter Cecilia och är
13 år gammal. Det här är min blogg. Jag hoppas att ni kikar in här ibland!:)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggen?
 fantastisk
 underbar
 bra
 okej
 nja...
 inte så bra
 dålig
 hemsk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards