Alla inlägg under april 2014

Av Cecilia Johansson - 30 april 2014 07:29

Hej! Idag är det onsdag & sista dagen innan minilovet. Inget speciellt händer idag, ska äta glass när jag kommer hem  xD, kram sålänge så åter kommer jag i efter middag efter skolan! puss puss!  

Av Cecilia Johansson - 29 april 2014 07:37

Hejsan! Ville bara berätta att dansuppvisningen gick bra. Har inte fått fram någon bild än men jag försöker.

Idag händer det inte så mycket mer än att det är idrottsprofil. Det börjar bli sommar här nu i alla fall! Shortsväder! Det är jätte mysigt! ses nästa gång! med en bild förhoppningsvis... kram!  

Av Cecilia Johansson - 27 april 2014 13:32

 

Av Cecilia Johansson - 24 april 2014 18:22

Hej! Ida är det torsdag & det är skönt, för då är veckan snart slut. Ska premiär åka nya Helix på Liseberg på Lördag! Ska bli jätteroligt. :D hoppas att det inte blir veckor i kön i alla fall då... imorgon har jag prov...igen.... Känns som om det är det enda vi gör i skolan nu. Men det är ju snart sommarlov i alla fall! Funderar på att gå på sommarläger...

puss & kram! Ses! :)

 

Av Cecilia Johansson - 23 april 2014 15:08

Hejhej! Tänkte bara hälsa en snabbis innan bussen går, med en bild jag ritade idag! Kram <3  

Av Cecilia Johansson - 21 april 2014 20:57

Hejsan! Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag nu, har inte vart så intresserad. Men jag tänkte att jag skulle ta upp det här med bloggningen igen, så nu har jag gjort om lite & ska snart skapa en ny omröstning. Det har varit påsk precis & jag har firat med kusinerna uppe i småland. Det har varit superkul! Imon börjar skolan igen som vanligt och alla prov & läxor drar igång igen. Inte så spännande. Nästa helg har vi dansuppvisning! :D 

Det ska bli jättekul! Då ska ni få se någon bild därifrån. 

Vi ses då! Kram!   


Presentation


Hej jag heter Cecilia och är
13 år gammal. Det här är min blogg. Jag hoppas att ni kikar in här ibland!:)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggen?
 fantastisk
 underbar
 bra
 okej
 nja...
 inte så bra
 dålig
 hemsk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards