Direktlänk till inlägg 29 maj 2015

Ramsvik

Av Cecilia Johansson - 29 maj 2015 15:35

hejsan! nu har jag precis kommit  hem från min resa till Ramsvik, med klassen. Det har varit jöttemysigt och det var sol hela första kvällen. Sen började det regna...

men det var mysigt att sitta inne i stugorna och mysa. 

Problemet var att man var tvungen att stanna i stugorna vid 10. De hade vakter ute och vaktade.

Om vi stannade i stugan eller inte blir en olöst fråga ;). Men det var en mysig kväll i alla fall.

Nu ska jag snart på middag hos min kompis Amandis 

ses, puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:*

Av Cecilia Johansson - 18 juli 2015 19:39


Hej bloggisar! Idag har jag varit i Trollhättan och fiskat, det var ganska skönt att stå där vid vattnet, men det blåste storm xD, Nu väntar snacks och film ❤️ Vi ses i veckan. Puss puss :*   ...

Av Cecilia Johansson - 5 juli 2015 19:14

nu är vi påväg hem från Ullared efter en del shopping. Det blev mest klädet och smink, men lite annat också, ni får bilder imon 😘 Strax ska jag hem till några kompisar o sova över. så puss puss o sov så gott :* ...

Av Cecilia Johansson - 28 juni 2015 19:36

      Hej! Igår var vi på ett event, kallat Urban Summer och testade på lite olika aktiviteter.  Ex. Longboard, parkour och paddling. Det var ganska litet men det fanns ändå ganska mycket och göra. Det var roligt & jag funderar på om man k...

Av Cecilia Johansson - 26 juni 2015 20:51

Hejsan! Nu har vi precis ätit och ska snart åka hemåt, vi har precis gått på volvo ocean race. det var ganska mysigt och gå vid hamnen & det var varmt och soligt, Men enligt mig fanns det faktiskt inte jättemycket att hitta på där. Det var i al...

<3

Av Cecilia Johansson - 26 juni 2015 10:50

Hej! ikväll väntar Volvo ocean race i frihamnen i Göteborg, kul! Tror jag i alla fall, jag har aldrig vart där.  Men det verkar kul i alla fall :* Det skulle ju vara lite artister och så där, och så är det ju sol, så det blir säkert mysigt. Imo...

Presentation


Hej jag heter Cecilia och är
13 år gammal. Det här är min blogg. Jag hoppas att ni kikar in här ibland!:)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggen?
 fantastisk
 underbar
 bra
 okej
 nja...
 inte så bra
 dålig
 hemsk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards