Alla inlägg under november 2014

:D

Av Cecilia Johansson - 9 november 2014 16:05

Hej igen! Idag fyller tilde år och vi har precis haft några vänner här & firat lite.

Det har inte hänt så mycket mer idag mer än att vi har firat henne, fast det är fars dag idag också

Så vi fick fira båda. Tilde blev glad över sina presenter i alla fall och verkar vara nöjd med sin födelsedag.

Jag hinner inte skriva så mycket mer, jag måste gå, men ha det mysigt sålänge så ses vi nästa gång! 💕

(:

Av Cecilia Johansson - 8 november 2014 21:28

Hejsan igen, dags för ett nytt inlägg kanske? (:

idag är det 8 nov & imon fyller Tilde år. Jag vet alllllt som hon ska få 🙈, men om jag skriver det här så kanske hon ser.

Det var ju ett tag sedan halloween, men ikväll hade Tilde halloweenkalas med sina kompisar...Det lär ta ett tag att städa upp det här...

I alla fall så är det väldigt skönt att det är lördag idag...och inte söndag😱. Då kan man ju slappna av lite i allafall 😉.

Kram så länge så hörs vi imon! 💕 men herregud! Hur kan man glömma detta liksom!!! Den 23:de juni är det konsert på Ullevi i GBG!! Sååå taggad! Nu, kram så länge så ses vi imon! 💕🙈

 

Presentation


Hej jag heter Cecilia och är
13 år gammal. Det här är min blogg. Jag hoppas att ni kikar in här ibland!:)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggen?
 fantastisk
 underbar
 bra
 okej
 nja...
 inte så bra
 dålig
 hemsk

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards