Alla inlägg under juni 2012

Av Cecilia Johansson - 12 juni 2012 13:46

Hej igen! Studenten jag var på i lördags var jätte rolig. Min kusin grät av lycka! Efter att hon hade sprungit ut och hoppat och skrikigt, gick vi och åt tårta. I morgon är det skolavslutning!!!! Jag kommer att göra ett JÄTTE inlägg om det, med mycket bilder och text. Håll utkik efter det!

Kram och puss! Cissi. Här har ni en liten bild:  

  


                                                  


               

Av Cecilia Johansson - 9 juni 2012 09:41

Hejsan! Idag ska jag på student. Det är min kusin som ska ta studenten. Det ska bli roligt. Medans jag och Tilde går dit med farmor och farfar, så åker mamma och pappa till Stockholm. Tilde sitter och målar en flicka. Det blir rätt snyggt. Det gick tyvärr inte att lägga upp bilden på den. Jaja hejdå på er!



                                                  

                       


                                                  

                   



Presentation


Hej jag heter Cecilia och är
13 år gammal. Det här är min blogg. Jag hoppas att ni kikar in här ibland!:)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggen?
 fantastisk
 underbar
 bra
 okej
 nja...
 inte så bra
 dålig
 hemsk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards